Jag är världens lyckligaste!

Detta lilla underverk!
Nils är det bästa som har hänt mig och Henrik! Jag njuter varje dag men ser också fram emot att få se vår lilla älskling växa och bli stor kille.
Han har blivit mycket mer medveten om allt runt omkring honom. Han följer med blicken, han försöker ta på saker med händerna. Han tittar länge på sina händer och fötter och det bästa av allt, han skrattar högt!
Han är en ganska lugn och sansad liten kille. Han sover gärna och mycket. Ibland så mycket som 4-5 timmar mitt på dagen. Han sover gott där man lägger ner honom, i vagnen, i bilstolen, i soffan, i sängen och i famnen. Under natten äter han gärna en gång innan morgonen och då är han hungrig! Om inte maten är serverad på begäran så blir det högljudd beklagan =)
Mellan sovpassen är Nils pigg och glad! Han skrattar och busar. Han vill gärna stå upp och trampa med sina söta små fötter i knäet på mig eller Henrik. Han tittar oss i ögonen och skrattar! Söta söta Nils! Vi älskar dig såå!

Jag är världens lyckligaste! <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Han kanske kommer börja gå tidigt :)

2010-09-25 @ 18:10:03
Postat av: Mormor

Jaa, han är helt underbar. Lugn och trygg precis som sina föräldrar. Att bli föräldrar är det största av allt.

2010-10-04 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0